Наші системні адміністратори постійно моніторять канали, сервіси та якість послуг, що надаються. Це забезпечує оперативне реагування на виникаючі проблеми в роботі кабельного ТВ і доступу в Інтернет.
Якщо Ви маєте труднощі при використанні наших послуг, вважаєте, що швидкість доступу до мережі Інтернет не відповідає заявленій, потребуєте допомоги з налаштування обладнання, або хочете замовити виклик фахівця додому для усунення несправностей — зв’яжіться з нами:
Соціальні мережі
Телефони
Час роботи: з 08:00 до 20:00
Електронна пошта
Корисна інформація для абонента ТРК “Глухів”:
Що робити, якщо у Вас немає підключення до Інтернету?
Як зробити, щоб працював Інтернет при відсутності електроенергії
Персональний кабінет – зручний помічник абонента ТРК “Глухів”
Обладнання GPON, що підтримується при підключенні до мережі ТРК “Глухів”:
Абонентський термінал Picotel PU-X645 4 x10/100/1000M TX, WiFi 802.11bgn/ac 5Ghz