Технічна підтримка

Наші системні адміністратори постійно моніторять канали, сервіси та якість послуг, що надаються. Це забезпечує оперативне реагування на виникаючі проблеми в роботі кабельного ТВ і доступу в Інтернет.

Якщо Ви маєте труднощі при використанні наших послуг, вважаєте, що швидкість доступу до мережі Інтернет не відповідає заявленій, потребуєте допомоги з налаштування обладнання, або хочете замовити виклик фахівця додому для усунення несправностей — зв’яжіться з нами:

Соціальні мережі

Facebook

Telegram

Телефони

Час роботи: з 08:00 до 20:00

Електронна пошта

admin@trk.net.ua

Корисна інформація для абонента ТРК “Глухів”:

Що робити, якщо у Вас немає підключення до Інтернету?

Як зробити, щоб працював Інтернет при відсутності електроенергії

Персональний кабінет – зручний помічник абонента ТРК “Глухів”

Обладнання GPON, що підтримується при підключенні до мережі ТРК “Глухів”:

Абонентський термінал Picotel PU-X645 4 x10/100/1000M TX, WiFi 802.11bgn/ac 5Ghz