Як підключити Wi-fi маршрутизатор (роутер) до Інтернету
Якщо ви хочете підключити кілька пристроїв до Інтернету через дротове або бездротове з’єднання, вам знадобиться маршрутизатор.
До WAN порта вашого роутера підключаємо кабель від оптичного терміналу, LAN порти (можуть позначатися цифрами 1-4) роутера використовуємо для з’єднання з іншими пристроями, що не мають Wi-fi адаптера (ноутбук, комп’ютер, телевізор).
Ваша веб-сторінка не завантажилася? Не панікуйте, є ще кілька кроків, які ви можете зробити, щоб вирішити проблему:
- Спробуйте завантажити інший веб-сайт або скористайтеся іншим пристроєм. Якщо завантажується інший веб-сайт, можливо, перший веб-сайт, який ви спробували, не працює. Якщо інший пристрій нормально підключається до Інтернету, проблема може бути в першому пристрої, який ви намагалися підключити.
- Перезавантажте комп’ютер. Після перезавантаження комп’ютера знову перевірте підключення до Інтернету.
- Перевірте підключення кабелю. Переконайтеся, що кабель Ethernet який з’днує WAN порт вашого роутера підключено до оптичного терміналу і кабель живлення надійно під’єднано до обох пристроїв.
- Вимкніть і вимкніть оптичний термінал і роутер. Витягніть з розетки блоки живлелення термінала та роутера. Потім знову підключіть термінал і почекайте поки він завантажиться заново. Потім повторіть цей порядок дій з роутером.
- Перевірте підключення Wi-fi. Переконайтеся, що Wi-fi на вашому пристрої увімкнено ви підключені до своєї бездротової мережі.
- Новий маршрутизатор (роутер). Якщо ви бажаєте підключити новий роутер, скористайтеся схемою вище та залиште оптичний термінал з роутером увімкненими на 30-40 хвилин для реєстрації у мережі ТРК “Глухів”. Далі підключиться до нової бездротової мережі використовуючи дані (назва мережі та стандартний пароль) з наклейки, що розміщена знизу роутера. Якщо доступ до мережі Інтернет не з’явився, зверніться до технічної підтримки ТРК “Глухів” за телефонами 066 818-18-10 (Viber), 099 937-03-35, 099 341-15-45, 099 341-23-34, 096 622-44-16.